Празничният сезон наближава, така дълго очакван от всички, време за семейни празненства, прекрасни емоции и специално подаръци. Но как да запазим форма по време на празниците? Как да не качим килограми пред тези седмица или две на постоянни празненства, съпроводени с дълги маси и вкусни гозби.

Ето нашите лесни съвети, които всеки може да спази:

1. Пийте чаша чай или вода 30 Мин преди хранене. Това е ясен сигнал за стомаха да задейства храносмилането, а учени от Университета в Бигмингам доказват, че това подтиска апетита и може да подпомогне отслабването.

2. Движение: 10000 крачки на ден може би изглеждат предизвикателно за почивен ден, но поне 30 минутна разходка в близка градинка би била от изключителна важност.

3. Ставайте на всеки час по 10 Мин. Дори стоенето прав води до горене на калории, ставайте на всеки час поне по 10 Мин.

4. Насладете се на всяка хапка, а именно яжте бавно, дъвчете всяка хапка, така храната ви ще се преработи правилно и няма да доведе до натрупване на килограми.

5. Мерете се на кантар всяка сутрин и записвайте килограмите си, ако видите драстична разлика, направете един факт, в който имате поне 10-12 часа без хранене.

6. Междинни хранения с мисъл. Според проучване на Харвардски учени, хората често бъркат глада с дехидратация, затова, ако изпитате глад между две хранения, пийнете чаша вода. Ако все пак имате нужда от междинно хранене, изберете плод или чаша с моркови или краставица, те са богати на фибри и ще имат благоприятен ефект за вашето тяло.

 

7. Започнете всяко хранене с протеинова хапка, това изпраща знак на вашия мозък и подтиска глада.

 

8. Сънят: Опитайте се да се наспивате, добрият сън води до горене на калории и тялото ви е по-подготвено за новата порция калории на следващия ден.

 

9. Бъдете благодарни и щастливи, така тялото ви ще се справи с всяко предизвикателство. Насладете се на празниците, любимото време със семейството и домашния уют в най-прекрасния Коледен сезон.

Весели празници!

 

1