За всяка зряла дама тренировките са източник на добро здраве и самочувствие. Тялото се нуждае от грижа и правилен режим. Храненето, физическата активност и почивката са неразделни компоненти от стила на живеене, който споделят щастливите жени. Уважаеми дами, предлагаме няколко съвета, които се отнасят за подобряване качеството на живот:

  • Oграничете захарта, солта и кофеина.
  • Не приемайте алкохол.
  • Приемайте достатъчно белтъчини.
  • Контролирайте времето и приема на въглехидрати.
  • Увеличете приема на соеви продукти.
  • Доверете се на млечните храни – сирене, кашкавал.
  • Включете повече бобови храни в менюто си.
  • Приемайте зеленчуци на всяко хранене.
  • Набавете си допълнително витамин D, магнезий, калций, рибено масло.

Комплексното прилагане на тези съвети осигурява баланс в организма без натрупване на излишни килограми, умора и ниско самочувствие.

Не забравяйте двигателния режим! Предлагаме кратка програма от активности, които са достъпни и приятни за всеки. Ключът да бъдете здрави и пълноценни е в самите вас.

Понеделник Базова тренировка за цялото тяло: клек, лицеви опори, коремни преси, напади. Продължителност 15 минути – 30 минути. Можете да изпълнявате във фитнес зала или у дома.

Вторник Карайте колело или направете упражнения на пътека. Според тонуса продължителността е от 20 минути до 40 минути. Включете загрявка и релаксация.

Сряда Разходка от 5 до 10 км според темпото и тонуса.

Четвъртък Базова тренировка за цялото тяло: клек, лицеви опори, коремни преси, напади. Можете да изпълнявате във фитнес зала или у дома. Продължителност 15 минути – 30 минути.

Петък Карайте колело или направете упражнения на пътека. Според тонуса продължителността е от 20 минути до 40 минути. Включете загрявка и релаксация.

Събота и неделя – масаж, разходка в планината. Минимум 5 км ходене спокойно темпо на ден.

За любителите на плуването – тренировки три пъти седмично по 60 минути с умерено темпо в комбинация с ходене по 5 км на ден в останалите дни осигуряват двигателния режим, който е нужен на здрав човек, за да се поддържа във форма.

Осигурете си почивката и съня, които са нужни на организма и на психиката за възстановяване. Релаксираният организъм се справя с по-голям обем работа през натоварената седмица. Метаболизмът зависи от стреса и преумората. Не забравяйте, че тялото функционира заедно с ума. Стимулирайте приятните мисли за нещата, които обичате да правите. Когато мислите за предстоящата тренировка, изберете внимателно облеклото и обувките, с които ще имате най-висока степен на комфорт. Избягвайте да носите екип, с който нямате самочувствиe или обувки, с които краката се изморяват. Двигателният режим трябва да в синхрон с мислите и емоциите, които стимулират движението и баланса. Ключът към здраве и усещане за щастие, е в постигането на хармония на всички нива на съществуване. Никоя диета сама по себе си не е ефективна, ако е източник на умора и нещастия. Диетата трябва да е режим на хранене, с който помагате на организма си да стане по-устойчив и здрав. Естественото следствие е чувството за сила, желанието да се справите с нови и по-трудни предизвикателства във всеки план – личен и професионален. Емоционалният комфорт стимулира работата на мозъка и ставате по-креативни и по-бързи. Доброто самочувствия, здравето и хармоничният външен вид са гаранция, че няма да бъдете сами и нещастни. Правилата на успеха: • Добра храна • Добър сън • Движение • Вяра в успеха

Следвайте ни в нашия блог всеки месец с нови идеи! КАНИМ ВИ В МАГАЗИНИ DИНО в София, Пловдив, Созопол, Приморско за избор на облекло и аксесоар!